DIBUIXA #QUEDATACASA

dimarts, 24 de març del 2020



Bon dia nens i nenes meus/ves,
Com aneu? Espero que bé.
L'altre dia la vostra companya Alba em va enviar aquesta foto i el vostre company Gerard em va enviar els dibuixos aquells que ens va ensenyar a classe que feia amb el word, i m'ha vingut una idea genial.

Podríem intentar fer diferents dibuixos recomanant a la gent que es quedi a casa i animant-nos tots.
El format potser com vulgui, amb word insertant formes..., amb paper i colors, retoladors, amb el programa Paint, o amb el que volgueu.

Després de fer el dibuix li heu d'escriure el hastag #quedatacasa o #ustroboafaltar o qualsevolhastag que animi als vostres companys.

Al final me l'envieu al correu, que ja sabeu quin és: inmaluquetutora@gmail.com
Podeu fer servir el gmail de la nostra classe que recordo que és:
correu: quartescolagilpe@gmail.com
contrasenya: Ailartsua4!

o també m'ho podeu enviar a través del correu dels vostres pares/mares.

Espero els vostres dibuixos.

Una gran abraçada.

Inma

p.d. Moltes gràcies a tots dos per enviar-me cosetes, així seguim en contacte!!! 😘

Aquí us deixo els dibuixos del Gerard, mira que són de macos!!!!





0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada