DESCANSEM A SETMANA SANTA

divendres, 3 d’abril del 2020

Bona a tothom,
M'ha fet molta il·lusió veure-us. Estava una mica nerviosa i no se si m'he explicat o no.
Cuideu-vos molt i per aquests dies de Setmana Santa us proposo que descanseu molt, que gaudiu de petits plaers com:
- Estar en silenci una estona (aquest dubto que sigui possible per vosaltres, però l'agraïran els/les pares/mares)😂😂
- Sortiu a la vostra terrassa o finestra i agafeu aire. Sembla que no està tant contaminat com abans veritat?🌝🌞
- Observeu els ocells👀, alguna vegada us havíau donat que hi havien tants?
- Jugueu moltes estones a totes les coses que us agradin, sense desendreçar molt. 🔍
- Ajudeu a cuinar, parar taula, fer neteja de casa, entre d'altres.🍤🍣🍎🍓
- Feu alguns experiments, jo vaig fer slime amb la meva filla l'altre dia. 😎
- Llegiu coses que us agradin.📗
-Feu esport.🏃
-Escolteu o canteu música.🎧🎤
- Estireu-vos al sofà i i no feu res.🙇
- Etc.

Bueno descanseu molt perquè després de vacances començarem amb molta força.💪💪💪💪
Una gran abraçada🙅🙅
Inma

p.d. Els dibuixos i les cartes als hospitals m'han semblat meravelloses.
Moltes gràcies per aportar el vostre granet de sorra.

1 comentari: